Регистрация

ФИРМЕН ЩАНД И РЕКЛАМА В КАТАЛОГ

  • Фирмен кът, включващ маса и 2 стола, с избрано от вас местоположение в залата.
  • Виртуално участие в сайта на HR Industry с корпоративната марка (лого) и линк към фирмен уебсайт или представяне на конкретна услуга в секция Изложители.
  • Рекламно присъствие в специализираното печатно издание на HR Industry 2020 на две вътрешни страници с дизайн, подготвен от вас.
  • Включване на логото и избран от компанията рекламен материал в дигитална презентация, излъчвана по време на изложението.
  • Възможност за безплатно публикуване на актуална информация в секция „Новини“ на сайта HR Industry за период от една година.
  • Едногодишен абонамент за сп. Мениджър.
  • * Изборът на места в HR Tech зоната е валиден за компании, които предоставят технологични услуги в сферата на ЧР.

  • ** Изборът на места в HR Startup зоната е валиден за стартиращи компании с до 2-годишна история. При регистрация тези компании получават отстъпка от крайната цена в размер от 100 лв. без ДДС.

ЦЕНА: 1000 лв. без ДДС

Регистрацията приключи.

ПРЕЗЕНТАЦИЯ/УЪРКШОП И РЕКЛАМА В КАТАЛОГ

  • Виртуално участие в сайта на HR Industry с корпоративната марка (лого) и линк към фирмен уебсайт или представяне на конкретна услуга в секция Изложители.
  • Рекламно присъствие в специализираното печатно издание на HR Industry 2020 на две вътрешни страници с дизайн, подготвен от вас.
  • Включване на логото и изпратен от компанията рекламен материал в дигитална презентация, излъчвана по време на изложението.
  • Тематична лекция на избрана от вас тема с цел представяне на услугите с продължителност от 45 мин., с избран от вас стартов час според програмата.
  • Възможност за безплатно публикуване на актуална информация в секция „Новини“ на сайта HR Industry за период от една година.
  • Едногодишен абонамент за сп. Мениджър.
ЦЕНА: 1000 лв. без ДДС.

Регистрацията приключи.

ФИРМЕН ЩАНД, ПРЕЗЕНТАЦИЯ/УЪРКШОП И РЕКЛАМА В КАТАЛОГ

  • Фирмен кът, включващ маса и 2 стола, с избрано от вас местоположение в залата.
  • Виртуално участие в сайта на HR Industry с корпоративната марка (лого) и линк към фирмен уебсайт или представяне на конкретна услуга в секция Изложители.
  • Рекламно присъствие в специализираното печатно издание на HR Industry 2020 на две вътрешни страници с дизайн, подготвен от вас.
  • Включване на логото и изпратен от компанията рекламен материал в дигитална презентация, излъчвана по време на изложението.
  • Тематична лекция на избрана от вас тема с цел представяне на услугите с продължителност от 45 мин., с избран от вас стартов час според програмата.
  • Възможност за безплатно публикуване на актуална информация в секция „Новини“ на сайта HR Industry за период от една година.
  • Едногодишен абонамент за сп. Мениджър.
  • * Изборът на места в HR Tech зоната е валиден за компании, които предоставят технологични услуги в сферата на ЧР.

  • ** Изборът на места в HR Startup зоната е валиден за стартиращи компании с до 2-годишна история. При регистрация тези компании получават отстъпка от крайната цена в размер от 100 лв. без ДДС.

ЦЕНА: 1100 лв. без ДДС.

Регистрацията приключи.

РЕКЛАМНИ ОПЦИИ

  • Участие само с реклама в каталога на HR бранша на 1 страница – 300 лв. без ДДС.
  • Участие само с реклама в каталога на HR бранша на 2 страници – разтвор – 450 лв. без ДДС.
  • Участие само с реклама в каталога на HR бранша на ½ страница – 250 лв. без ДДС.


Регистрацията приключи.

* Изборът на места в HR Tech зоната е валиден за компании, които предоставят технологични услуги в сферата на ЧР.
** Изборът на места в HR Startup зоната е валиден за стартиращи компании с до 2-годишна история. При регистрация тези компании получават отстъпка от крайната цена в размер от 100 лв. без ДДС.

Изберете щанд

JobTiger
Щанд: 1
MetLife
Щанд: 2
Кариера за теб
Щанд: 3
Fruits4You
Щанд: 4
Свободен
Щандът е свободен, кликнете на него, за да го запазите.
Щанд: 5
Pure Water
Щанд: 6
Свободен
Щандът е свободен, кликнете на него, за да го запазите.
Щанд: 7
BEGACH
Щанд: 8
nPloy
Щанд: 9
Фондация Международна награда на херцога на Единбург
Щанд: 10
EnterEvent
Щанд: 11
ICF Bulgaria
Щанд: 12
СКБИ Кьокутен
Щанд: 13
Voxy.bg
Щанд: 14
"Catalyst България" ЕООД
Щанд: 15
Българска асоциация за управление на хора
Щанд: 16
Интегрита ЕООД
Щанд: 17
АСЕС ЕООД
Щанд: 18
Абилитикс ООД
Щанд: 19
Идънред България АД
Щанд: 20
Музейко ЕООД
Щанд: 21
Бългериан Кансълтинг Груп ЕООД
Щанд: 22
NinetyNine
Щанд: 23
ПОЛИКОНТ
Щанд: 24
Огра ЕООД
Щанд: 25
Transformika | Fabrica 360
Щанд: 26
In Your Hands
Щанд: 27
International Human Resources (IHR)
Щанд: 28
Adecco Bulgaria
Щанд: 29
Novi Global
Щанд: 30
Ментор Коучес ООД
Щанд: 31
To The Top
Щанд: 32
ТехноЛогика ЕАД
Щанд: 33
Хотел Интернационал АД
Щанд: 34
PRIMA Advice
Щанд: 35
Audit Advice Associates
Щанд: 36
CBC Publishing
Щанд: 37
HRS Bulgaria
Щанд: 38
LADAEK OOD
Щанд: 39
Ериксон Коучинг Интернешънъл: РОДИТЕЛИ ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ
Щанд: 40
A3-VD
Щанд: 41
Талънт Груп
Щанд: 42
Melon Learning
Щанд: 43
Свободен
Щандът е свободен, кликнете на него, за да го запазите.
Щанд: 44
LS-S Leadership Support
Щанд: 45


Изложителите за HR Industry

„МетЛайф България е не само генерален спонсор на събитието HR Industry за 6та поредна година, а съмишленик, който вярва, че човешкият капитал е най-ценния ресурс за една компания. HR Industry е форум, който позволява на всички, свързани с пазара на труда да доловят основните тенденции, да получат реална представа за своето място и за новите предизвикателства, които ги очакват.

Активното участие на МетЛайф в събитието в качеството на световен лидер в сферата на придобивките за служители е за да насочи все повече вниманието на работодателите към необходимите действия, свързани с подбора, развитието, мотивацията и задържането на служителите.

Лично аз оценявам възможността за контакти на място с представители от различни сфери на бизнеса като безценна. През изминалите години, посредством участието си във форума, имах възможността да чуя гледната точка на колеги, да видя интересни презентации, да заимствам работещи добри практики, свързани с увеличаване на човешкия потенциал.”

Анита Кирилова
MetLife

„Бихме искали да благодарим на JobTiger за това, че всяка година организират и непрекъснато развиват HR Industry като интересна работилница и платформа за споделяне на знания между HR професионалистите.

IHR участваме редовно в HR Industry, защото се срещаме с много потенциални клиенти и HR колеги, които се интересуват от иновативни практики и авангардни решения за управление на хората и устойчиво развитие на бизнеса в тези турбулентни времена. Разговорите около щандовете ни дават възможността да обменяме идеи и да представяме услугите си, а презентациите – да чуем съмишленици и да споделяме знание с колегите.

Радваме се, че HR Industry събира HR консултантите в една общност и вярваме, че можем да си партнираме, за да осигуряваме оптимални решения за нашите клиенти със синергизиращи се и взаимно допълващи се услуги и компетентност.”

Невена Цачева
IHR

„Catalyst България участва в HR Industry от самото създаване на изложението. Всяка следваща година събитието се развива и набира скорост, като успява да привлече повече посетители с различни професии и интереси, свързани с управлението на хора.

Присъствието на HR Industry е важно за нас, защото ни дава възможност да представим нови програма на Catalyst за тиймбилдинг и развитие на екипи в началото на годината. Най-ценното е, че това се случва в преки срещи и разговори с потенциални клиенти. През последните години регистрираме не само имиджови, но и директни ползи като намиране на нови клиенти и партньори, както и договаряне на поръчки за работа.

Участниците в изложението успяват да предложат най-новото на пазара на услугите за подбор, обучение и развитие на служителите. Това ни дава възможност да се информираме за състоянието на бранша и конкуренцията.

Благодарим на екипа на JobTiger, че успява да създаде професионална и приятелска атмосфера. Очакваме следващото издание с интерес и нетърпение.”

Илияна Димитрова
Catalyst България

t1

„През годините, HR Industry остана единственото събитие, събиращо като изложители фирми, предлагащи услуги в областта на управлението на човешките ресурси (HRM) в компаниите – от софтуер за управление на персонала, работни заплати и геймификация на процеси, до „класическите“ консултантски и обучаващи програми в различните направления. Интересно е, че се събират на едно място фирми, които се конкурират за едни и същи клиенти, но запазват добрия тон на сътрудничеството си, в името на добавената стойност и подходящите решения за потребителите си.

Компанията ни Audit Advice Associates, участва задължително с щанд на изложението, както и с презентации на съпътстващата семинарна програма. Последното е един много добър формат за представяне на нови продукти и инициативи, в рамките на 40-45 минути, пред посетители, проявили специален интерес. В последното събитие през 2019 г. например, промотирахме нашето национално изследване на ангажираността на служителите пред пълна зала, с което спечелихме почти двойно повече участници в изследването.

И макар HRM да не е още „индустрия“, събития от този ранг в бранша, организирани и проведени професионално, повишават значимостта, отговорността и актуалността на професията на специалистите по управление на персонала.“

Стоян Ганев
Audit Advice Associates

ВИЖТЕ МИНАЛОГОДИШНОТО ИЗДАНИЕ НА ЕДИНСТВЕНИЯ СПЕЦИАЛИЗИРАН КАТАЛОГ НА HR ИНДУСТРИЯТА В БЪЛГАРИЯ!